Nasıl sipariş verebilirim?
Nasıl sipariş verebilirim?
Üyelik formunu doldurduktan
sonra: • Beğendiğiniz ürünü veya ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin. •
İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra , "Sepet Ekranına" gelirsiniz. •
Bu ekranda istediğiniz ekleme, çıkarma, adet bilgisi ve toplam tutar bilgisi
görebilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak için "Satın Al" butonuna
tıklayabilirsiniz. • Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra,
ödeme ekranında ödeme tipini seçiniz. Bilgilerinizi doğru şekilde girin • Kredi
kartıyla ödeme yapmayacaksanız, bu seçeneğin yanındaki “Kapıda Ödeme” butonuna
tıklayın ve açılan ekranda bilgilerinizi girerek siparişinizi
tamamlayabilirsiniz. • Ödeme bilgisini girdikten sonra "Ön Bilgilendirme
Formu", "Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi", alanlarını onaylayarak
“Sipariş Tamamla” butonuna tıklayıp sipariş onay ekranına geçin. • Açılan yeni
sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Üye girişi
yaptıktan sonra ana sayfamızın sağ üst köşesinde göreceğiniz
“Hesabım/Siparişlerim” sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca
ulaşabilirsiniz.
Siparişimde
değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizi tamamladıktan
sonra sipariş üzerinde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz
sipariş oluşturduktan sonra 10 dakika içerisinde iptal isteğinde bulunup,
yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
Oluşturduğum
siparişe ürün ekleyebilir miyim?
www.kahveciniz.com ’den
verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de
sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında
değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün
değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir
ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.
Siparişlerimi
birleştirebilir miyim?
www.kahveciniz.com adresinde vermiş olduğunuz her sipariş ayrı
ayrı değerlendirmeye alınır. Sipariş birleştirme işlemi gerçekleştirilemez.
Siparişlerimi
nereden görebilirim?
Siparişlerinizi,
"Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" başlığı altında
görebilirsiniz.
Siparişimi
erken gönderme imkânınız var mı?
www.kahveciniz.com alışveriş modeline göre kargoya teslimat
işlemleri saat 15.00 e kadar olan siparişlerde aynı gün kargo olarak
yapılmaktadır.
Siparişimi
hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu yazdırabilir miyim?
www.kahveciniz.com üzerinden verilen siparişlerde hediye paketi
ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Sepete
ürün attığımda, ürün bana rezerve edilmiş oluyor mu?
www.kahveciniz.com sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan
hiçbir ürün rezerve edilmez. Sepete alınan her ürün satın alma işlemi
tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.
Kapıda
ödeme ile yaptığım alışveriş iletişim eksikliği/iptal olarak gözüküyor, ne
yapmalıyım?
Kapıda ödeme ile alışveriş
yapılması durumunda iletişim bilgilerinizi ad, soyad telefon numarası, açık
adres(mahalle, cadde, sokak, kapı no, daire no, il, ilçe varsa şirket ismi)
şeklinde girmeniz gerekmektedir. İletişim bilgilerinde eksik/yanlış olan
siparişler iptal edilir. Bilgileri eksik olan müşterilere ürün gönderimi
gerçekleştirilmez. Bütün iletişim bilgilerinizi güncelleyerek tekrardan sipariş
oluşturabilirsiniz.
Siparişim
oluşmadı ama ödemesi alındı, ne yapmalıyım?
Siparişinizin onaylanma
aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem
tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki “Hesabım”/”Siparişlerim”
sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize
ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz;
çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen
siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla
veya 0 232 478 52 33 veya 0 532 111 52 33 nolu müşteri hizmetleri
telefonumuzdan bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından
kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.
Siparişimdeki
ürün/ürünler eksik/yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
Siparişini verdiğiniz ürünün
paketini, kargo görevlisinin yanında açmanız gerekmektedir. Eğer paketi içeri
götürerek açarsanız, herhangi bir eksiklik/yanlışlık olması halinde bunu ispat
edemezsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünler ile faturanızda yazan ve koliden çıkan
ürünler birbiri ile aynı değilse teslim tutanağını kesinlikle imzalamayın.
Kargo görevlisinden "HASAR TESPİT TUTANAĞI" hazırlamasını isteyerek,
kargoyu tarafımıza geri iade edin. Kargo şirketi de bu tutanakla beraber
kargonuzu firmamıza geri getirmektedir. Kargonuz elimize ulaştığında gerekli
kontroller sağlanarak isteğiniz doğrultusunda değişim ya da iade işlemi
gerçekleştirilecektir.
Faturam
siparişimle birlikte teslim edilmedi, ne yapmalıyım?
Her sipariş, faturasıyla
birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı
kolinin/poşetin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır.
Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo
yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim
edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi
bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir”
kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.
Siparişimi
nasıl iptal ettirebilirim?
Sipariş tamamlanma
aşamasından sonra siparişin iptal süreci 10 dakikadır. Bu süreçte siparişinizi
iptal ederek ödemenizi geri alabilirsiniz. 10 dakikadan sonra siparişiniz
depomuz tarafından fatura aşamasına geçilip kargo süreci başlatılacağından,
iptal talepleriniz iade işlemleri aşamasına göre değerlendirilecektir.
İptal
ettirdiğim siparişin ödemesi ne zaman yapılır?
Sipariş tamamlanma
aşamasından sonra siparişin iptal süreci 10 dakikadır. Bu süreçte siparişinizi
iptal ederek ödemenizi gün içerisinde geri alabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder