Jacobs Lovebrand olabilir mi?
Jacobs Lovebrand olabilir mi?
Son dönemde markaların tüm çabasının Lovebrand, yani
en sevilen marka olmak için yatırımlar yaptıklarını, reklam kampanyalarını
bunlara göre şekillendirdiklerini biliyoruz. Sosyal medyada hazır kahve
markalarının üzerine gençlerin yaptığı yorumlarda Jacobs'un diğer
bilinen markalar arasında lovebrand olmaya daha yakın olduğunu gözlemledik.
Bunun olası nedenleri ise şöyle:
Jacobs'un Alman markası olması
Jacobs'un rakibi olan Nescafe'nin artık
tüm hazır kahvelere
adı verilmesi ve bu yüzden sıradanlaşmış bir kullanımı olması
Jacobs markasının gençlere daha havalı gelmesi
Jacobs kahvelerinin tadı, aroması ve kalitesi
Jacobs reklamlarının gençlere daha ilgi çekici gelmesi
Jacobs kahvelerinin ambalajlanması, logosu ve
kullandığı renklerin gençlere daha özenli ve havalı gelmesi.
jacobs; kahve; hazırkahve; nescafe
Yorumlar
Yorum Gönder